FILM: STAR TREK INTO DARKNESS

DATE: 2013-09-08 | TIME: 21:05:00 | CATEGORY: FILM | COMMENTS (2)

Handling: Besättningen på Enterprise kallas hem när ett fruktansvärt terrordåd utförts av någon inom deras egen organisation. Stjärnflottan, och allt den står för, förintas, och världen befinner sig i kris. I denna krigshärjade värld, leder kapten Kirk jakten efter den livsfarlige man som i sig själv är ett massförstörelsevapen, en jakt som även är en personlig vendetta. Våra hjältar tvingas in i ett episkt schackspel på liv och död, ett spel där kärlek och vänskap står på spel och Kirk måste offra allt för den enda familj han någonsin haft: sin besättning. (discshop.se)
 
Skådespelare: Chris Pine, Zoe Saldana, Zachary Quinto, Karl Urban, Simon Pegg, John Cho, Benedict Cumberbatch m.m
Genre: Action/Adventure/Sci-Fi
IMDB Betyg: 8,0
År: 2013
 
Jag hade rätt höga förväntningar av den här filmen för jag har bara hört en massa bra om den men jag kan inte riktigt säga att jag tyckte den var sådär jätte mega bra som jag trodde att den skulle vara. Minns inte så jätte mycket heller från första filmen, hehe. Effekterna var coola och dialogerna bra och vissa roliga. Men filmen var helt ok. Inte dålig men ändå inte super bra. Vart även lite förvirrad då och då i filmen.

Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Och den som jag jämförde med sex, filmen är bättre =)

2013-09-08 @ 23:34:38
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: tess

den vill jag se, !:)men har inte haft tid, den lät kanske inte så bra som den verkar heller??

2013-09-09 @ 17:05:14
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0