IKAPP MED: FALLING SKIES

DATE: 2013-09-02 | TIME: 15:26:00 | CATEGORY: FALLING SKIES | COMMENTS (3)

Nu är jag ikapp Falling Skies! Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag var nyfiken på den här serien så jag började kolla och nu är jag ikapp! Såg ju några minuter av första avsnittet när det första avsnittet precis hade haft premiär men la sen ner avsnittet och tyckte att det inte var något för mig. Är så glad att jag valde att ge det en ny chans! Så grym serie! Det finns tre säsonger och varje säsong är tio avsnitt så har ändå gått ganska fort. Har sett när jag har haft tid och inte haft mina andra serier att kollla på. I won't give up - jag vill ha Lourdes och Hal tillsammans! Längtar redan nu tills nästa år då säsong 4 kommer!

Postat av: TVseries

Hatar att man måste vänta så länge dock... :C

Svar: Ja, det är det som är det värsta med uppehåll och pauser :(
seriefreak.blogg.se

2013-09-02 @ 20:13:03
URL: http://tvseries.webblogg.se
Postat av: Filippa

Jag har bara sett säsong 1 än så länge! Men jag tycker att det är grymt!! :)

Svar: Se resten!! :D verkligen grym serie!
seriefreak.blogg.se

2013-09-04 @ 12:20:17
URL: http://filippafrejborg.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad kul att det inte bara är jag som hoppas på Hal och Lourdes haha, har gjort det sen första början :)(Aldrig gillat Karen heller för den delen!)

Svar: Men eller hur?! Jag gillar Maggie men absolut inte med Hal. Hal ska vara med Lourdes!! Verkar som om att alla vill ha de två tillsammans så vad bra att jag inte är ensam! :D
seriefreak.blogg.se

2013-09-04 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0