POSTERS: THE ORIGINALS, THE TOMORROW PEOPLE, REIGN

DATE: 2013-09-01 | TIME: 08:00:00 | CATEGORY: SERIENYHETER | COMMENTS (1)

I måndags släppte CW posters till sina nya serier som drar igång i Oktober. Bilderna hittar ni här.
 
The Originals / har premiär den torsdag den 3 Oktober i USA, alltså fredag den 4 Oktober för oss. Trodde den skulle vara hel annorlunda. Tycker att det ser väldigt fel ut att Klaus, Elijah och Rebekah är i en tavla medans Marcel sitter på en stol där framför tavlan. Som om att han vore huvudrollen i serien. Han kommer ju vara en av huvudrollerna och ha en stor roll men det är ju Klaus, Elijah och Rebekah som är störst, inte Marcel.
 
The Tomorrow People / har premiär den onsdag den 9 Oktober i USA, alltså torsdag den 10 Oktober för oss. Jag gillar den, tycker den passar in med serien men hade även här förväntat mig något lite annorlunda. På något sätt ser den ganska simpel ut, vilket kan vara bra ändå.
 
Reign / har premiär torsdag den 17 Oktober i USA, alltså fredag den 18 Oktober för oss. Den här bryr jag mig inte om alls faktiskt. Jag kommer inte kolla på Reign. Jag kommer inte ens ge serien en chans för jag tycker inte om när filmer eller serier som utspelar sig i den tiden som Reign kommer utspela sig i. Vet inte varför jag inte gillar det så är det. Tycker även att serien ser väldigt dålig ut från vad jag har sett på promon de har till serien.
 

Postat av: mikaela

Håller med dig ang. The originals....ser jätte löjlig ut att dom är i tavlan. Dessutom ser bara bilden tom ut? Liksom en tavla och sen sitter marcel där :s
Och reign....hahah håller så med dig!!! Den verkar ju cp dålig!!! Man får inte ens en uppfattning vad den handlar om i promon.

Svar: Ja men exakt!
seriefreak.blogg.se

2013-09-01 @ 10:35:02
URL: http://www.MikaelaJeanette.%20devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0