CW FÖRNYAR FEM AV SINA SERIER

DATE: 2014-02-13 | TIME: 22:33:00 | CATEGORY: ARROW | COMMENTS (2)

CW har nu förnyat fem av sina serier! De är först ut, vad jag vet, med att förnya någon/några sina serier. Jag följer Arrow, The Vampire Diaries, The Originals och Supernatural. Reign har jag sett två eller tre avsnitt av och slutade sen. Gillar inte serier eller filmer som utspelar sig på den tiden. Men kanske eventuellt ger Reign en andra chans nu när den har blivit förnyad. Men vi får se!
 
Arrow får en tredje säsong
The Vampire Diaries får en sjätte säsong
The Originals får en andra säsong
Supernatural får en tionde säsong
Reign får en andra säsong
 
Nu väntar jag bara på att The Tomorrow People och Beauty and the Beast ska bli förnyade. Min vän Petra har bra koll på siffror och ratings och allt sånt där, och tydligen ligger inte BATB så bra till. Och det kan jag förstå. Tycker denna säsongen av BATB har varit bra men att de har gått åt ett helt annat "håll" eller vad man ska säga. Tycker fortfarande om den men känns som att den kommer bli nedlagd. Vi får väl se. The Tomorrow People älskar jag så den hoppas jag på!

Postat av: Anonym

Jag hoppas så att Hart of Dixie blir förnyad. Den ligger ju också och hänger löst tillsammans med The Tomorrow People och Beauty and the Beast.

Beauty and the Beast får gärna sluta för mig. Jag älskade början av säsongen men nu tycker jag bara att den är lite tjatig. Tomorrow People gillar jag, men jag kan offra båda för hart of Dixie haha! :)

2014-02-27 @ 14:38:44
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Oj komementaren blev visst anonym :( Sorry!

2014-02-27 @ 14:39:22
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0