IKAPP MED: VIKINGS

DATE: 2014-02-14 | TIME: 19:30:00 | CATEGORY: VIKINGS | COMMENTS (0)

Nu är jag ikapp Vikings! Nästan perfekt timing då säsong 2 kommer nu i slutet av Februari om 2 veckor! När serien först hade premiär förra året så såg jag första avsnittet och sen en del av det andra men slutade sen att kolla. Tyckte att det var sådär och inget för mig. Och även att jag hade andra serier att fokusera på. Men har varit sugen på att se om och ge den en andra chans nu ett tag så tog tag i det! Och det är jag glad för!
 
Min favoriter i serien är Ragnar, Ragnars fru Lagertha, Floki och prästen Athelstan! Ragnar är grym men tycker han kan vara rätt dum också. Tycker att frun är sjukt cool! Floki är så underbar, rolig och bara så BRA. Prästen Athelstan gillar jag också! En sak jag tycker är roligt är att Gustaf Skarsgård som spelar Floki är ju svensk (duuh), och kan då uttala de svenska orden och namnen 100% perfekt. Sen när man jämför med de andra så.. Not so much, haha.
 
Säsong 2 har premiär torsdag 27 Februari, alltså fredag den 28 Februari för oss.
Jag har inte bestämt mig än om jag ska se serien varje vecka eller om jag ska se alla avsnitt när säsongen är slut. Så får se.
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0