LOST GIRL S04E13

DATE: 2014-02-17 | TIME: 23:31:06 | CATEGORY: LOST GIRL | COMMENTS (0)

Igår sändes säsongsfinalen av säsong 4 av Lost Girl! Det fick jag veta i helgen, hade glömt att de har korta säsonger! Kommer kännas konstigt att inte se den varje vecka längre. Såg säsong 1, 2, 3 och några avsnitt av säsong 4 och hoppade direkt in att se den varje vecka. Så kommer bli konstigt! Vet inte något än om den blir förnyad eller inte men hoppas verkligen på det.
 
Jag försöker bli bättre på att blogga men det blir rätt så stressigt när man följer så många serier som jag gör. Jag tycker det är rätt svårt att hinna skriva om varje avsnitt som jag brukade göra förut. Har inte bestämt mig än om jag ska försöka göra det igen eller inte. Men ville skriva ett inlägg nu eftersom det var säsongsfinal och allt.
 
En sak jag är riktigt sur över är att Hale är död. Vart verkligen förvånad över att han dog. Nyss förlovat sig med Kenzi och så dör han. Detta hände inte i dagens avsnitt men ville nämna det eftersom Kenzi har förändrats och fortfarande är helt förkrossad över att han är död. Har faktiskt trott att de skulle kunna få tillbaka honom ur döden genom lite magi..Men.. Nää.
 
Slutet på det här avsnittet var inte okej. Om de inte tar tillbaka henne på något sätt i nästa säsong, om det nu blir en till säsong överhuvudtaget, så tänker jag inte fortsätta kolla. Kenzi är min favorit i hela serien, hon är det bästa i serien. Att hon offrade sig själv och dog sådär.. Wow. Vet inte ens vad jag ska säga.. Satt med tårar i ögonen om man säger så.
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0