SERIER JAG HAR VALT ATT SLUTA TITTA PÅ

DATE: 2014-02-04 | TIME: 18:26:10 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (1)

I det här inlägget nämnde jag några serier jag la undan för tillfället. Jag har sen dess valt att ta bort Crossing Lines, The Bridge, Ray Donovan och King & Maxwell helt och hållet från mitt serieschema. Sen jag skrev det andra inlägget har jag inte haft någon lust alls att se någon av dem. Dessutom så blev King & Maxwell nedlagd så då kändes det helt onödigt att fortsätta på de serierna.
 
Ravenswood och Once Upon a Time in Wonderland åkte också bort. Såg ungefär bara de två-tre första avsnittena på båda serierna innan jag valde att ta bort dem. Blev riktigt besviken på både Ravenswood och Wonderland serien. Trodde de skulle vara mycket bättre. Trodde dessutom inte heller att Ravenswood skulle ha spöken och sånt, liksom.. Det är en spinoff till Pretty Little Liars.. Det är en "vanlig" serie utan övernaturliga saker så då tycker jag inte att sånt ska finnas i spinoffen heller.

Postat av: [Anna]

Crossing lines och the Bridge ser jag.
Ray donovan, King and Maxwell, Once upon a time in wonderland har jag lagt åt sidan... ravenswood slö tittar jag på men prioriterar inte.

Svar: Okej, har Crossing Lines och Bridge blivit bättre? Tyckte det var jobbigt med att Bridge fortsatte med samma fall genom hela serien, så långt jag såg i alla fall hehe
seriefreak.blogg.se

2014-02-04 @ 18:44:15
URL: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0